尋晚未到7點walk in來到,當時店裡仍很多位,店員問我地飲野家食野想坐外面定裡面,我地揀左裡面,坐低無耐,先上餐包,再介紹今晚有什麼推介、Happy Hour 直到8點等等,都幾好禮貌服務唔錯。

 
呢晚只叫野食冇飲野喇。
① Salmon Kale Salad 三文魚藜麥羽衣甘藍沙律 ($108)
② Chicken 
Quesadillas 墨西哥芝士雞肉洋葱餡餅 ($68)
③ U.S. Hanger Steak (8oz) 燒美國側牛腹扒 ($198) + Thick Out French Fries 香炸粗薯條 ($38)
Total = $412

FD

 
餐包:麵包好軟身,加埋黑醋橄欖油好食噃。

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

因為又有同事生日,所以又要上網搵食,搵到The Wave未去過,原來呢到有好多食店,睇食評唔錯就揀呢到。

我地一行4個人來到,比左最入嘅位我地,本來都驚會好嘈 (觀塘去邊食都好嘈下),估唔到當時已爆場咁滯,都可以靜靜的傾到偈,唔錯。
呢到有樣好係Semi Lunch Buffet係個餐包哂自助沙律吧,我只食素的可以只叫
A餐 ,其實已經好夠食。


① A餐:自助沙律吧+甜品餐($88)
② 
B餐:自助沙律吧+鮮茄汁煙火腿露荀意大利麵($98) x 3
Total = $382

自助沙律吧都幾豐富,有凱撒沙律、車里茄、青瓜、紅腸、魚蛋、長通粉沙律、紅菜頭沙律、薯仔沙律、粟米沙律、鮮果啫喱、朱古力冬甩、德國芝士蛋糕、朱古力蛋糕、2款湯同幾款炸物,單食呢D野已經夠飽,味道都唔差,我就覺得紅菜頭沙律最好食。

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

係一個月前10月1日
能夠為妳慶祝生日真是很幸福的事😊
預祝妳生日快樂事事更順心更健康💝

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

-合照_2.jpg
咁啱得咁橋,剛好2年前的今天同湯小姐聚會,上次就係去Starbucks歎啡傾左2粒鐘。
今晚去左食韓燒,我地都係第一次去食韓國野咋,終於都唔係中菜喇。
同湯湯食飯當然唔止要準時,我係1840已經到銅鑼灣,係樓下等.....
到1855眼見不遠處有個紅髮人行緊來,湯湯呀~~妳太養眼喇!
示意佢我係到後一齊上去,咁啱2公婆同時間入Lift,湯湯都話我地4個係準時嘅人。
入到去,湯湯好快發板叫左肉肉,緊係由男士燒野啦,我地就慢慢傾,其實坐係佢隔離距離咁近,話唔緊張就假嘅,不過畢竟一齊食過咁多次飯見面,雖然今次距離最近,但係開心多於緊張喇,但對住愛人心跳就緊架喇。
其實時間都過得好快,說說笑笑已經到2130,今回我簽卡請湯湯,仲比佢話點解要我請,真的,妳出現已經好好架喇!
 
上次見佢係3月28日錄影<流行經典50年第2輯>,相隔3個多月,心感不見一日如隔三秋呢
文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

我唔否認細個好怕聽到盧盧唱歌 (雖然佢嘅音樂好聽但唔好唱吧~
我諗好多人都覺得聽盧盧好老土,或者我真係老喇,現在才懂欣賞 
其實而家只會係收音機才知道才會聽有什麼新歌,樂壇有什麼動向
就算係以前買碟,10隻有9隻都唔係成隻碟好聽 (慘在為一首歌而買但其他係唔好聽)
(雖然湯小姐同陳小姐我係永遠覺得成隻碟都好聽可以慢慢欣賞)
 
今年買的第一隻碟,估唔到 11首歌都好聽,從哲理嘅歌詞有久違了的感覺
以電題主題曲同配樂重新譜入嶄新旋律 (音樂的確留住影像,影像也留住音樂)
過往覺得演唱者最重要,但歌詞歌曲用什麼樂器都係主角,雖然係發燒碟
但用普通耳機聽一樣會感動,聽到用真弦樂演奏、小提琴帶入鋼琴伴奏,值得細聽

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

呢晚約左朋友去大圍聚下,我地都想飲返杯又想靜D,本來揀左個好地方點知太多人有D嘈又冇酒飲,行過2個鋪位見到《風車》,打開門視察都唔錯,飲酒地方包唔會限時趕你走,一於來一試啦。
我地坐低左先醒覺係一間西班牙式Bar,有Happy Hour到2100,太好了吧!
其實係 9點前都係一間普通西餐廳,但一到9點後就較暗燈光轉哂落Bar嘅歌,更開始有人食煙了,如果想靜靜食一餐就9點前來吧,呢晚我地傾左 3個幾鐘好愉快呀。
 
今餐我地點了:
① 30 Mile, Cabernet Sauvignon 2015 (Australia) Happy Hour Buy 1 Get 1 Free ($60) x 3 set
② 北海道帶子刺身沙律 Hokkaido Scallop Sashimi Salad ($79)

③ 香煎鵝肝 Pan-Fried Gooseliver ($109)
④ 白酒煮蜆配蒜茸包 Clam in White Wine Sauce with Garlic Bread ($79)
⑤ 車打芝士肉醬粟米片 Nachos with Minced Beef & Cheddar Cheese ($69)
文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

本來一心去食生蠔的,點知一個星期先睇到報紙話果間店有人食物中毒,我地都驚左,記得一次行LCX見到塚田農場,就決來轉陣來試下啦。
我地每次來都係晏晝見人流唔多,第一次夜晚來到,估唔到平日夜晚都幾多人,店內環境大玻璃對住維港、樓底高座位寬敞坐得舒服,最好嘅係唔會聽到隔離枱對話,店員態度都好好,只是覺得播嘅歌有時太過似落Bar feel 而已。

180509-13.jpg

 
呢晚我地叫左:
① 美人鍋 (2人前) BIJIN NABE ($380) 追加白飯 (add rice) ($15)
② 鰻魚忌廉芝士美人卷 Eel & Vream Cheese Rice-paper Roll ($48)
③ 辣味三文魚青瓜 Spicy Salmon & Cucumber ($38)
④ 梳乎厘玉子燒 ($78) 追加 蟹肉 ($10) Japanese Omelette add Crab Meat

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

一年一度約中學Miss食Lunch,係觀塘揀了多間Cafe的環境都未合我心意,最後記得一次係Mega Box行海濱時發現呢間Cafe環境唔錯,所以決定來喇。
我地一行3人係兩點到達,都估唔到呢個位置星期六都幾多人,可幸的是雖然Full哂咁滯,但一啲都唔嘈。
 
呢個時間先到,我地都當係下午茶而已,所以只點了一個Set同麵包Share:

① Parma Ham, Cheese, Tomato & Cucumber Panini ($88)
② (Lunch Set) 慢煮雞胸伴意大利風乾煙肉燴珍珠洋薏米 ($138)

     Slow-cooker Chicken Breast with Pearl Barley Risotto & Pancetta in Cream Sauce
③ (Lunch Set) Soup of the day + American coffee ($58)
Sub Total = $284
10% Service Charge Total = $312

180421-6.jpg

文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

謝謝妳🍲🍲,讓我多了很多非常開心的回憶😘,我愛妳 😳 永遠愛妳。
由50強、50年到唱爆週末合共29集節目我去左28集 (如果唔係旅行會去哂)😏
感謝湯湯為我地帶來無限歡笑與驚喜(對6寸係驚嚇),妳帶來的24首歌我會好好保存 
經過呢8個月時間真心多謝TBB,如果唔係我都冇機會一年內可見湯湯咁多次 💘
當然要謝謝與我同行的你們;期待日後繼續看妳表演的機會

170303,170915-50強50年合照.jpg

170211~170915_50強50年.jpg


文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

自從十年前係凍冰冰的天氣係韓國食左碗凍湯冷麵後,自始就愛上有冰係碗內的冷麵,不過係香港好少地方會有呢種湯,不過都仍然鍾意韓式冷麵,同日本的係好唔同,其實兩地都愛食。
今次走入韓國街,就係又想食冷麵啦,揀呢間只係覺得似小店多D,就幫襯下啦。
 

① 部隊泡菜湯飯 Stone Pot Kimchi Soup w/Rice ($75)
② 凍湯蕎麥冷麵 Cold Soup Noodles ($70)
③ 泡菜煎餅 Kimchi Pancake ($75)
Sub Total = $220
10% Service Charge Total = $242

170530-04_AllFood.jpg

文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

都有好一排冇來喇,上次來係見有位先去食,今次係專程來開餐嘅,只因上次老友見有人食漢堡好吸引,所以就話下次一定一唻食喎,而我就當然有人請就唔客氣啦。
 
今餐我地點了:
① 現磨咖啡 Regular Coffee ($35)
② Kronenbourg Deli 1664 ($48)
③ 無花果巴馬火腿沙律 Fig & Parma Ham Salad ($88)
④ 普羅旺斯燉雜菜法式蕎麥薄烤餅 Ratatouille Crepe ($78)
⑤ 肉眼牛扒雜菜蘑菇漢堡(竹碳軟包)配薯條 Rib eye steak burger with ratatouille & Portobello mushroom (sesame bun) ($168)
Sub Total = $417
10% Service Charge Total = $459

160306-10.jpg

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

一年先見得一次,咁啱這晚我有約會,冇時間同Miss好好傾偈,就只有一個小小下午茶時間,希望下次可以傾耐D啦。

我呢個有選擇困難症嘅人,因為個tea Set有好多選擇,最終係要由佢地幫我分析先揀到食乜,每人叫一個餐Share食喇。
當我買完拎似品返埋位等待,職員再奉上各餐點,我地一見到百吉包三文治都驚訝咁細份,同餐牌上的相片有太大分別了吧~
以$59來講真係幾肉尺,同埋唔係特別好食呢。


Tea Set:
① 烤雞蘑菇雜菜湯扁意粉(輕量) 配 錫蘭奶茶 ($41)
    Linguine in Mixed Vegetable Soup with Roadted Chicken & Mushroom, Ceylon Milk Tea
② 白汁碎蛋全麥包 配 海撒沙律, 即磨咖啡 ($57)

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

都好耐冇去SUZUKI開餐喇,本來都唔係揀來呢到食,都係因為原本想去的餐廳冇位,之後一諗就諗到呢到,所以就來啦。
雖然多年沒來,我地一行三人食完都尚算滿意嘅。
 
 
呢日下午點了:

① 冰滴咖啡 Iced Drip Coffee ($43)
② 鈴木獨家調配 SUZUKI House Bled ($42)
③ 鈴木水 (Santa Vittoria 意大利有氣礦泉水) ($16)
④ 蕃茄他他多士 Brushetta ($48)
⑤ 日式雜菜搽茶冷麵 Japanese Mixed Vegetables Matcha Soba ($76)

文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

已經好耐冇來HABITU開餐喇,呢晚本來揀了另一間Cafe,但睇完Menu見冇野啱食及有限時90分鐘用餐,即時唔想幫襯。
跟手就即刻諗起呢間HABITU,打電話問過有冇限時用餐時間,職員話有90分鐘,但如果唔係繁忙的話,可以繼續用餐。
唔講咁多,即刻過去啦。
 
可能係平日關係,店內仍有3分1吉枱,我地都好快搵到目標叫野食。
其實以前來過用餐都幾滿意嘅,唯一可惜嘅係已經冇左愛爾蘭咖啡,比較失望,希望日後Menu可以加返落去啦。
 
記得係用餐中途,鄰座幾位女士開著電話大大聲睇片,真的好騷擾,所以請職員可否處理下略為減少聲量,職員都好醒目地不直接過去便處理了,讚嘅。
 

① Pure 65% Chocolate Cake ($38)

文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

雞沙律芝士意大利軟包 Rosemary Chicken & Swiss Cheese Panini ($29)

軟包表面有迷迭香,食落軟熟味道滿濃的,包好食;雞沙律餡比較少,雞胸肉有少少咬口,裡面除左瑞士芝士更有芹菜,口感係幾豐富,因為撈左蔬菜,食落冇咁膩添。

160702-2_雞沙律芝士意大利軟包.jpg

160702-4_雞沙律芝士意大利軟包.jpg

160702-3_雞沙律芝士意大利軟包.jpg



日式照燒雞肉蕎麥麵沙律 Soba noodle with Teriyaki Chicken ($48)
本來都覺得幾貴嘅,不過拆開盒睇到材料有蕎麥麵、照燒雞扒、海帶、糖心蛋、沙律菜都幾豐富,咁睇落就OK啦。
整盒最正係糖心蛋,好有蛋味;蕎麥麵冇蕎麥味有點失望;照燒雞扒算幾嫩唔韌;海帶同沙律菜都新鮮,整盒底都用沙律菜墊住,份量都幾多,整體算唔錯。

160709-1_日式照燒雞肉蕎麥麵沙律.jpg

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

呢晚因為食完dinner時間尚早,就諗食甜品啦,一諗就想到來呢間食抹茶,本來都諗住多人要等位就唔食架喇,可能時間真係仲早所以去到剛好有位,即刻入去啦,店員帶我地去廚房門前,我坐係到都可以睇到裡面整甜品。
入到來,一睇Menu就即時諗到食咩啦~
 

① 三色雪糕窩夫 Three flavour Waffle Cup ($59)
② 宇治金時抹茶沙冰 Uji Kintoki Espuma Kabigon ($65)

Total: $124


三色雪糕窩夫:材料有焙茶雪糕、抹茶雪糕、北海道牛奶雪糕、栗子、白玉、紅豆同榛子窩夫杯
以花型窩夫碗載著各種材料,賣相係幾靚嘅!
知道呢間Via Tokyo最著名抹茶味雪糕,所以對佢都幾大期望,忍不住第一口嘗抹茶雪糕,奶味重,但帶著抹茶本有的苦澀味,味香醇帶回甘,好食。
再嘗3.6牛乳雪糕,奶味真係好濃厚且細滑,密度高,頗甜;再到焙茶雪糕,茶味濃唔苦,少少甜都係好食。
文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

要係尖沙咀搵食其實都幾難,想搵間要靜又要啱食嘅對我地更難,有日行開美麗華,見到呢間睇落幾好咁噃,也可以Book位,就一於揀佢啦。
約好1930來到,環境暗暗,周圍已經有不少人了,但都唔太嘈,都幾難得喇。
呢到有處好係8點前的飲品係Happy Hour有半價。
 
細選之下最後點了以下食物:

① Brooklyn East India Pale Ale ($65)
② Passion Fruit Martins ($65)
③ 法式白酒煮青口 Mussels Mariniere ($120)
④ 招牌沙律配烤蝦 Chop Chop Salad (Prawns) ($138)
⑤ 澳洲草飼牛柳 Aus Grass Fed Tenderloin (9oz) ($288)

文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

已經好耐冇去茶木,一來見佢成日都係長期要等位,怕左等,二來上次食完好似又冇乜意欲再去,今次都係朋友揀呢間先來。
我地19點20來到,竟然唔使等位,不過職員都有說明用餐時間為90分鐘,都有問我地得唔得先帶我地入坐,態度都幾好。
可能真係隔了一段時間冇來,餐牌上的菜色的確多左好多,不過食完感覺仍然覺得價位稍高,而且係我地的用餐時間差唔多到90分鐘,真係來同我地講差唔多要交枱喇,雖然都係預左要走,但感覺好似被催促咁,呢個感覺麻麻。

160628-01_MENU.jpg

160628-09.jpg

 
為左爭取時間用餐,所以是晚我地好快地點了以下食品:
① 柚子南瓜茸沙律 Mashed Pumpkin Salad with Grapefruit ($68)
② 愛爾蘭咖啡 Irish Coffee ($33)
③ 凍朱古力咖啡 Mocha ($33)
④ 醬燒豬軟骨麵 Marinated Steamed Pork Brisket Bone in Noodle ($66)

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

今次係第一次於香港出海要用差唔多2個小時才到達的地方 ~ 吉澳及東平洲
聽導遊講東平洲係香港最東北的島嶼,睇WIKI講解是咁的:
吉澳(英语:Crooked Island)是香港的一個島嶼,位於大鵬灣西南水域,沙頭角以東,船灣淡水湖以北的位置附近,地區行政上屬於北區沙打分區。島嶼面積2.35平方公里,目前約有不到50人居住(且多為長者)。

東平洲為船灣郊野公園(擴建部份)的其中一個島嶼。由於自然侵蝕,島上滿佈有6500萬年歷史的頁岩,成為郊外旅遊及地理考察的熱點。東平洲附近海域則為香港第4個海岸公園——東平洲海岸公園,岸邊有貝殼及珊瑚生長。
 
雖然要用咁多時間來回此兩地,不過空氣咁好又靚,尤其可以睇到咁多天然風景,都覺得值得嘅,今次更只遊到東平洲其中一個地方《龍落水》,下次可以遊埋其他名勝添。
 

161030-02.jpg

161030-03.jpg

161030-05.jpg

文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

隔左一段長時間冇食米線,順路行過門口,熱熱地見有涼拌小食,就決定來呢到食,是晚只是7點3,職員都好快招呼我地,態度良好。
 
我地2人點了以下食品:

① 辣味蕃茄湯米線+竹笙 ($31)
② 招牌小鍋酸辣米線(小辣)+黑醋豬軟骨 ($34)
③ 涼拌四重奏 ($40)
Total $105


涼拌四重奏: 爽脆墨魚頭,麻辣度夠強勁,估唔到份量都幾多;涼拌木耳同涼拌青瓜醬汁同樣係麻香醬油,幾清爽;和風麻醬玻璃肉以麻醬和柚子絲拌著,食起來甘香不膩,唔錯!

160428-1_涼拌四重奏.jpg

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()