close

已經好耐冇去茶木,一來見佢成日都係長期要等位,怕左等,二來上次食完好似又冇乜意欲再去,今次都係朋友揀呢間先來。
我地19點20來到,竟然唔使等位,不過職員都有說明用餐時間為90分鐘,都有問我地得唔得先帶我地入坐,態度都幾好。
可能真係隔了一段時間冇來,餐牌上的菜色的確多左好多,不過食完感覺仍然覺得價位稍高,而且係我地的用餐時間差唔多到90分鐘,真係來同我地講差唔多要交枱喇,雖然都係預左要走,但感覺好似被催促咁,呢個感覺麻麻。

160628-01_MENU.jpg

160628-09.jpg

 
為左爭取時間用餐,所以是晚我地好快地點了以下食品:
① 柚子南瓜茸沙律 Mashed Pumpkin Salad with Grapefruit ($68)
② 愛爾蘭咖啡 Irish Coffee ($33)
③ 凍朱古力咖啡 Mocha ($33)
④ 醬燒豬軟骨麵 Marinated Steamed Pork Brisket Bone in Noodle ($66)
Total = $200
10% Service Charge Total = $220
160628-08.jpg


柚子南瓜茸沙律:沙律菜同南瓜茸份量都幾多,只是柚子份量略少,蔬菜新鮮食落好清新,份量剛好飽肚。

160628-02_柚子南瓜茸沙律.jpg

160628-03_柚子南瓜茸沙律.jpg

 
愛爾蘭咖啡:好老實咁講,可能與我似開的大為不同啦,當我見到呢杯來到係有失望嘅!
上面有一球雲尼拿雪糕配朱古力蛋卷,好甜;凍飲冰塊加得太多了,冇左本身的咖啡味,我連應該有的Irish whiskey都飲唔到有味,雖然賣相幾靚,可惜味道都幾失望。
160628-04_愛爾蘭咖啡.jpg
 
咖啡朱古力:有沙冰感覺,朱古力味幾濃,凍似係好味嘅。

160628-05_凍朱古力咖啡.jpg

160628-06_Drink.jpg

醬燒豬軟骨麵:湯底睇落好似油淋淋,但實質味道濃郁鹹淡適中,食落唔油嘅,醬燒豬軟骨質地夠腍,也夠入味,麵質一般,整體不錯。
160628-07_醬燒豬軟骨麵.jpg



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
茶木‧台式休閒餐廳 TeaWood Taiwanese Cafe & Restaurant
地  址:尖沙咀加拿芬道20號加拿芬廣場2樓
營業時間:星期一至日: 11:30-23:30
電  話:2367 2208
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()