close

尋晚未到7點walk in來到,當時店裡仍很多位,店員問我地飲野家食野想坐外面定裡面,我地揀左裡面,坐低無耐,先上餐包,再介紹今晚有什麼推介、Happy Hour 直到8點等等,都幾好禮貌服務唔錯。

 
呢晚只叫野食冇飲野喇。
① Salmon Kale Salad 三文魚藜麥羽衣甘藍沙律 ($108)
② Chicken 
Quesadillas 墨西哥芝士雞肉洋葱餡餅 ($68)
③ U.S. Hanger Steak (8oz) 燒美國側牛腹扒 ($198) + Thick Out French Fries 香炸粗薯條 ($38)
Total = $412

FD

 
餐包:麵包好軟身,加埋黑醋橄欖油好食噃。
餐包
 
三文魚藜麥羽衣甘藍沙律:芝麻醬經已將沙律撈勻哂,睇落醬唔太多,其實已經好夠;估唔到三文魚份量都幾多,但因為我好怕食熟嘅三文魚腥味,呢個都有少少,不過肉質煮到好滑,我都接受到少少腥,OK嘅;其餘嘅菜好新鮮,加埋藜麥好飽肚好食。
Salmon Kale Salad 三文魚藜麥羽衣甘藍沙律 ($108)
 
墨西哥芝士雞肉洋葱餡餅:有3款醬 Sour cream、Salsa同牛油果醬,其實薄薄嘅玉米餅皮已經包住大量芝士洋葱雞肉,已經好夠味,濕潤到有少少膩的口感,不過係好食嘅,附上的 3款醬只係點綴一下。

Chicken Quesadillas 墨西哥芝士雞肉洋葱餡餅 ($68)

 
燒美國側牛腹扒 (7成熟):外層帶微微焦香,肉紋分佈平均,肉味頗濃郁,尚算唔錯。
 
香炸粗薯條:好脆,如果可以燶多一點點就好喇。

IMG_20181228_U.S. Hanger Steak (8oz) 燒美國側牛腹扒 ($198) + Thick Out French Fries 香炸192503

 
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Moreish & Malt    
地  址:觀塘鴻圖道48號地下B號舖

營業時間:12:00 - 23:30
電  話:3580 7133
arrow
arrow
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()