close
呢晚約左朋友去大圍聚下,我地都想飲返杯又想靜D,本來揀左個好地方點知太多人有D嘈又冇酒飲,行過2個鋪位見到《風車》,打開門視察都唔錯,飲酒地方包唔會限時趕你走,一於來一試啦。
我地坐低左先醒覺係一間西班牙式Bar,有Happy Hour到2100,太好了吧!
其實係 9點前都係一間普通西餐廳,但一到9點後就較暗燈光轉哂落Bar嘅歌,更開始有人食煙了,如果想靜靜食一餐就9點前來吧,呢晚我地傾左 3個幾鐘好愉快呀。
 
今餐我地點了:
① 30 Mile, Cabernet Sauvignon 2015 (Australia) Happy Hour Buy 1 Get 1 Free ($60) x 3 set
② 北海道帶子刺身沙律 Hokkaido Scallop Sashimi Salad ($79)

③ 香煎鵝肝 Pan-Fried Gooseliver ($109)
④ 白酒煮蜆配蒜茸包 Clam in White Wine Sauce with Garlic Bread ($79)
⑤ 車打芝士肉醬粟米片 Nachos with Minced Beef & Cheddar Cheese ($69)
⑥ 芝士焗法國田螺 Baked Escargot in with Cheese ($69)
Sub Total = $585
10% Service Charge Total = $644
 
 
welcome snack 西班牙番茄包:尚未叫野食,先來碟 welcome snack,雖然蕃茄莎莎醬味道淡,包也較淋身,但竟然有小食送上係加了點分。

180516-03_welcome snack.jpg

 
30 Mile, Cabernet Sauvignon 2015:本身鍾情赤霞珠,呢隻入口豐富黑梅子香味,唔使透氣都好飲,加上Happy Hour時段買一送一,我地最後叫左3 Set,係幾好。

180516-04_Wine.jpg

 
北海道帶子刺身沙律:食材幾新鮮,大大粒北海道帶子切為3片,另有橄欖、沙津菜、蕃茄乾等;帶子好食,蜜桃莎莎汁都唔錯,只是略嫌沙律菜份量偏少啫。

180516-05_北海道帶子刺身沙律-.jpg

 
香煎鵝肝:鵝肝好薄細件不過煎得好香肝味都算出到嘅,可惜蒜蓉包太細條點唔到肝油食

180516-06_香煎鵝肝.jpg

 
白酒煮蜆配蒜茸包:蜆新鮮煮得剛好,配上的蒜茸包食落變左蒜茸多士太薄太脆,而且用個Pan盛起根本點唔到白酒汁食。

180516-07_白酒煮蜆配蒜茸包.jpg

180516-08_白酒煮蜆配蒜茸包.jpg

 
車打芝士肉醬粟米片:我諗應該係自家製薄脆而唔係粟米片,係有D失望,我寧願係買現貨倒出來更好;好彩肉醬同芝士都好食。

180516-09_車打芝士肉醬粟米片.jpg

 
芝士焗法國田螺:成晚最為驚喜一道菜,我地2個人都估唔到用帶子殻焗製,田螺好Juice,芝士外脆內軟好好食呀!

180516-10_芝士焗法國田螺.jpg

180516-01_Menu.jpg

180516-02_Happy-hour.jpg

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
風車 Windmill Restaurant & Bar
地  址:大圍積存街50號葵偉樓地舖
電  話:3709 6460
arrow
arrow
    文章標籤
    晚餐 飲返杯
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()