close

因為又有同事生日,所以又要上網搵食,搵到The Wave未去過,原來呢到有好多食店,睇食評唔錯就揀呢到。

我地一行4個人來到,比左最入嘅位我地,本來都驚會好嘈 (觀塘去邊食都好嘈下),估唔到當時已爆場咁滯,都可以靜靜的傾到偈,唔錯。
呢到有樣好係Semi Lunch Buffet係個餐包哂自助沙律吧,我只食素的可以只叫
A餐 ,其實已經好夠食。


① A餐:自助沙律吧+甜品餐($88)
② 
B餐:自助沙律吧+鮮茄汁煙火腿露荀意大利麵($98) x 3
Total = $382

自助沙律吧都幾豐富,有凱撒沙律、車里茄、青瓜、紅腸、魚蛋、長通粉沙律、紅菜頭沙律、薯仔沙律、粟米沙律、鮮果啫喱、朱古力冬甩、德國芝士蛋糕、朱古力蛋糕、2款湯同幾款炸物,單食呢D野已經夠飽,味道都唔差,我就覺得紅菜頭沙律最好食。

《鮮茄汁煙火腿露荀意大利麵》見到隻碟咁大,中間份量好似好少咁,原來都唔少,煙火腿好食露荀鮮嫩,意大利粉硬度剛好,好食嘅。
 
咖啡來到唔酸濃度唔錯,都幾好飲。
 
總括來講,呢到真係可以再來,起碼唔嘈已經好好。

Menu

自助沙律吧

自助沙律吧+甜品餐($88)

鮮茄汁煙火腿露荀意大利麵($98) x 3

鮮茄汁煙火腿露荀意大利麵($98)

IMG_20181228_131143.jpg

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Mini Friday
地  址:觀塘興業街4號The Wave 3樓 
電  話:3705 9174
arrow
arrow
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()