close
一年一度約中學Miss食Lunch,係觀塘揀了多間Cafe的環境都未合我心意,最後記得一次係Mega Box行海濱時發現呢間Cafe環境唔錯,所以決定來喇。
我地一行3人係兩點到達,都估唔到呢個位置星期六都幾多人,可幸的是雖然Full哂咁滯,但一啲都唔嘈。
 
呢個時間先到,我地都當係下午茶而已,所以只點了一個Set同麵包Share:

① Parma Ham, Cheese, Tomato & Cucumber Panini ($88)
② (Lunch Set) 慢煮雞胸伴意大利風乾煙肉燴珍珠洋薏米 ($138)

     Slow-cooker Chicken Breast with Pearl Barley Risotto & Pancetta in Cream Sauce
③ (Lunch Set) Soup of the day + American coffee ($58)
Sub Total = $284
10% Service Charge Total = $312

180421-6.jpg

180421-7_Menu.jpg

 
 
Soup of the day:係南瓜蟹肉忌廉湯,上枱裝湯的器皿已經加分,湯好濃稠好滑,蟹肉分量也不錯,好味。

180421-2_Soup-of-the-day.jpg

180421-1_Soup-of-the-day.jpg

 
 
慢煮雞胸伴意大利風乾煙肉燴珍珠洋薏米:本身洋薏米煮起來質地會黏稠嘅,呢個用左Risotto煮法,效果好好,汁的味道同洋薏米好夾,雞胸煮得好腍夠入味,好食。
180421-3_慢煮雞胸伴意大利風乾煙肉燴珍珠洋薏米.jpg
 
 
意大利三文治:個Panini似係蕃茄味,香脆好食,除蕃茄青瓜外,估唔到裡面會有牛油果,Parma ham 鹹香,芝士少到到多覺有,整體都幾好。

180421-4_Parma-Ham,-Cheese,-Tomato-%26;-Cucumber-Panini-($88).jpg

 
 
American Coffee:唔錯,比外邊飲香濃。
180421-5_American-coffee.jpg
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
MG Cafe
地  址:觀塘海濱道133號萬兆豐中心地舖
營業時間:星期一至五 08:30 - 19:00 星期六至日 09:00 - 18:00
電  話:2345 1128
arrow
arrow
    文章標籤
    朋友 聚會
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()