街食飯,總覺得要加埋睇戲先得嘅,如果冇戲睇,真係唔想出街食飯....真係唔知點解,但如果只係想傾偈嘅話,唔係唔得,但唔會想去食正餐,去Cafe就好OK喇!
如果只想食飯唔睇戲呢.....我諗真係生日飯我先做得到.....我都覺自己奇怪...,好在老友包容我呢樣野,肯每次出來都會睇場戲啫。
 
呢晚老友係7點已經去攞位,我要7點3先到,一眼關七之下,樓底好高,空間感好好,裡面有一個長長魚缸好靚,時間尚早,所以只有一檯客咋,不過我地食到8點多都仲係好多吉檯,可能D人知道 10點後壽司刺身半價,我地呢個時間緊係唔來食啦。
雖然我鍾意食日本菜,可是唔食壽司呢....呢間又要係主食壽司嘅,唯有要多D時間諗啦,同埋見餐牌價錢都頗貴啫,睇吓叫返來食物質素同價錢成唔成正比喇。
 
20分鐘後,終於決定到食乜野,以下係我地揀嘅﹣
同老友第一次去一寿司 同老友第一次去一寿司 同老友第一次去一寿司  
 
① 鯖魚壽司 ($25):鯖魚唔似係刺身,應該係醋醃漬鯖魚,質感少少實的,都OK。
文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

 

呢晚來到銅鑼灣,在街上行來行去真係諗唔到食乜,之後行入世貿中心就決定一定要係呢到揀間食店食晚飯,唔好再周圍行搵啦。

 

之後就係agnès b. CAFÉ L.P.G.、博多道場、黑瀧板蕎麥專門店或UCC揀喇,兜咗2個圈,最後都係想靜靜的有杯咖啡飲吓,所以就決定去UCC喇,雖然店鋪唔大人客已經好爆,但坐位都唔迫也不嘈,呢到食野的人客講野都幾細聲,太好喇!!

 

 

 

當我地坐下,就見到Menu隔籬有個介紹呢到的牌仔,原來呢間係「Global Work」與「UCC」合作,以店中店的模式運作,係本年2月才開幕;門口更有吧枱位置欣賞光學虹吸式慢煮咖啡,我都好想下次欣賞一下。

 

經過一陣子了解Menu後,最後我地決定點2個主菜加$35就可以有餐湯、沙律、餐飲 。
文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

估唔到沙田新店會係第一城開,仲以為會揀返係新城市開添,呢晚真係特登放工去hea吓食dinner嘅,因為知道呢間店坐位唔多,諗住平日應該會多D位揀,如果星期日先來相信唔會有位咯,呢晚我7點3來到,果然冇錯,都好多位揀,不過其實都真係幾細,一眼望哂。
雖然坐位係對住大堂,離出口唔係好遠,見好多人都出出入入,不過都唔嘈,因為夠靜,都幾好hea。
 
 
白朱古力布丁星冰樂® — 黑朱古力咖啡口味 (中$40)
面層有少少可可粉,食咗都唔覺,碎朱古力幾有口感又唔甜都唔錯,其實都幾膩同飽,白朱古力布丁少少甜,唔使咬慢慢吮入喉嚨,質感都幾得意,但唔似白朱古力嘅。
沙田第一城Starbucks  
 
 
夾層林明頓 Lamington Quartet ($16)
文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

呢個9月雨水特別多,感覺上陽光比往年少,已經立秋多日了,但仍未熱完也未落完雨,又話秋天喇。
今季只有一款新飲品<意式特濃鮮奶咖啡>,另外的<海鹽焦糖朱古力咖啡>都係上年出過,雖然飲品方面對我冇乜新意,但食物就好有好感喎!
尤其係呢4款:黑芝麻紅豆慕斯蛋糕、烤焗素菜芝士批、紅豆杏仁士干餅、烤南瓜鬆餅更是我一睇就想試嘅添,唔多唔少都係因為鍾意紅豆、素菜之類嘅產品啦,另外終於都有窩夫,係日本台灣等地一早已經有喇,終於都輪到香港啦。
其實我周不時都會上日本、台灣、韓國Starbucks網站,睇吓有乜新產品,往往推出之產品總是比香港更正更靚,究竟係外地野香D定要求過高呢?
 
 
細味著香濃咖啡的同時,可以品嚐各款星巴克秋日滋味美食,享受一個充滿暖意的咖啡時光!
Enjoy coffee time of Autumn with the savory treats from Starbucks and a cup of rich and aromatic coffee.
 
由咖啡豆之種植、採購、烘焙以至調製咖啡的過程,星巴克都用心調製每一杯咖啡,令送到你手中的咖啡都有濃郁、細滑、均衡、充滿烘焙香氣及獨一無二的特質。
文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

真真真的好鍾意睇關詠荷同歐陽震華呢個組合,真係無得頂!!!!

自從2000年合作最後一套<金裝四大才子>後,就一直冇再睇到佢地合作,連大陸劇都冇合作過,關小姐比歐陽生就更少拍劇添,每隔幾年才有一套劇,真係等到頸都長呀!!

我呢DFans來講,雖然睇到佢結婚生女好開心,但總會掛念當年追劇日子,因為而家D劇真係冇興趣去追,其實係連睇都冇興趣添,所以係今年頭知道佢地會合作拍劇,一見到報導同相片,真係開心到暈得一陣陣呀!!!
 
不過TVB都算好,可以將30集剪到31集,來到今周已經係結局篇,播足整整一個星期,但未完已經極之唔捨得........啦,都唔知仲有冇機會睇到佢地再合作。現只希望會出DVD,翻版我唔要呀!!
 情逆三世緣 Always And Ever   
 
文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

Source: http://timable.com/event/124084 | Copyright © Timable

 
「高達基地Gundam Docks at Hong Kong」
展覽 26 Jul ‑ 1 Sep 2013 (everyday) 10am ‑ 10pm (12 hours) 
時代廣場 露天廣場 & 2/F大堂 》香港銅鑼灣勿地臣街1號

 
高達RX78和紅彗星渣古II の 對決! 
 
由8月2日起,長達10米的機動戰士GUNDAM的太空母艦 - 白色木馬號 (木馬號WHITE BASE主要是運送機動戰士及提供補給) 將停泊於二樓大堂的空中。太空母艦更是首次以這規模展出。
文章標籤

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

就在我想寫Blog的時候,當我入到Blog時便即刻見到一大個淺藍框紅噹噹的字寫著:
「重要公告:Yahoo! Blog將於2013年10月30日進入唯讀模式,2013年12月26日關閉服務
經過評估全球資源及整體發展方向後,我們決定在2013年12月26日正式終止 Yahoo! Blog。為保障用戶權益 ,自2013年9月2日起,Yahoo! Blog將開放用戶的資料備份申請、下載、「輕鬆搬家」、通知我們新網址服務。」
 

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()