close
街食飯,總覺得要加埋睇戲先得嘅,如果冇戲睇,真係唔想出街食飯....真係唔知點解,但如果只係想傾偈嘅話,唔係唔得,但唔會想去食正餐,去Cafe就好OK喇!
如果只想食飯唔睇戲呢.....我諗真係生日飯我先做得到.....我都覺自己奇怪...,好在老友包容我呢樣野,肯每次出來都會睇場戲啫。
 
呢晚老友係7點已經去攞位,我要7點3先到,一眼關七之下,樓底好高,空間感好好,裡面有一個長長魚缸好靚,時間尚早,所以只有一檯客咋,不過我地食到8點多都仲係好多吉檯,可能D人知道 10點後壽司刺身半價,我地呢個時間緊係唔來食啦。
雖然我鍾意食日本菜,可是唔食壽司呢....呢間又要係主食壽司嘅,唯有要多D時間諗啦,同埋見餐牌價錢都頗貴啫,睇吓叫返來食物質素同價錢成唔成正比喇。
 
20分鐘後,終於決定到食乜野,以下係我地揀嘅﹣
同老友第一次去一寿司 同老友第一次去一寿司 同老友第一次去一寿司  
 
① 鯖魚壽司 ($25):鯖魚唔似係刺身,應該係醋醃漬鯖魚,質感少少實的,都OK。
② 火炙油甘魚壽司 ($25):感覺燒得唔夠,只輕輕炙過下,油甘魚雖薄但肥美。
同老友第一次去一寿司  
 
 
③ 海膽蟹籽軍艦 ($28):賣相麻麻,Size好的骰,蟹籽與海膽各佔一半,同樣新鮮唔腥。
同老友第一次去一寿司  
 
 
④ (季節推介) 海葡萄野菜沙律 ($36):呢個我一見到即刻要話食,因為市面好少見,我係日本食過,係就係冇味架喇,不過我又好鍾意佢個質感,雖然份量少,不過呢個價錢係抵食嘅,配上新鮮的沙律菜、青瓜同車厘茄,竟然係呢餐我的首選。
同老友第一次去一寿司  
 
 
⑤ 鱆紅魚(三片) ($32):3片薄薄的,入口淡到冇味一樣,更覺有一點點雪味添。
⑥ 鰹魚(三片) ($36):呢個比鱆紅厚身,可是有筋和偏"鞋",好麻麻。
同老友第一次去一寿司  
 
 
⑦ 鹽燒青檸三文魚壽司 ($19):都幾靚仔,鹽燒三文魚表面輕輕炙過,比冷麵的刺身好食,另加一小片炙過的青檸,幾開胃。
同老友第一次去一寿司  
 
 
⑧ 日式刺身冷麵 ($36):最後上檯嘅係呢個冷麵,明明menu上係冇汁嘅,但呢個用咗日式芝蔴醬,芝蔴醬份量多到浸住D麵咁,芝蔴醬太多味道一般,有2款切粒刺身,都新鮮嘅。
同老友第一次去一寿司  
 
 
10% Service Charge Total = 261

 
慢慢食住傾都食咗個半鐘,可惜食完呢餐,唔飽,好似冇食過野咁,雖然係老友請我啫,但埋單都覺得貴嘅,即係唔多成正比囉。
好彩之後去The One睇戲,所以係睇戲前去咗Tuttimelon買一兜yogurt 一齊食,食完先覺得滿足。
同老友第一次去一寿司 同老友第一次去一寿司 同老友第一次去一寿司 同老友第一次去一寿司   
 
 
 
一壽司 Sushione
地址:尖沙咀亞士厘道23號地下
arrow
arrow

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()