close

一年先見得一次,咁啱這晚我有約會,冇時間同Miss好好傾偈,就只有一個小小下午茶時間,希望下次可以傾耐D啦。

我呢個有選擇困難症嘅人,因為個tea Set有好多選擇,最終係要由佢地幫我分析先揀到食乜,每人叫一個餐Share食喇。
當我買完拎似品返埋位等待,職員再奉上各餐點,我地一見到百吉包三文治都驚訝咁細份,同餐牌上的相片有太大分別了吧~
以$59來講真係幾肉尺,同埋唔係特別好食呢。


Tea Set:
① 烤雞蘑菇雜菜湯扁意粉(輕量) 配 錫蘭奶茶 ($41)
    Linguine in Mixed Vegetable Soup with Roadted Chicken & Mushroom, Ceylon Milk Tea
② 白汁碎蛋全麥包 配 海撒沙律, 即磨咖啡 ($57)
    Egg Mayonnaise w/ Wholemeal Bread, Caesar Salad & Coffee  
③ 火雞芝士全麥百吉包 配 海撒沙律, 即磨咖啡 ($59)
    Turkey & Cheese w/ Wholemeal Baguette, Caesar Salad & Coffee 
Coffee Upsize ($4)
Total = $161



海撒沙律:麵包粒咬落脆脆,少少煙肉碎都唔錯,生菜新鮮爽脆。

烤雞蘑菇雜菜湯扁意粉:其實都幾似罐頭湯,烤雞件肉質唔鞋口冇雪味,雜菜湯味道比較啖雜菜份量足,扁意粉麵質剛剛好。

白汁碎蛋全麥包三文治:白汁碎蛋普通,裡面沙律菜都幾新鮮,全麥包凍凍的。

火雞芝士全麥百吉包:我真係唔知原來百吉包係咁細小,好多年前食過同呢個Size真係差一倍,而且唔夠香脆;火雞片味啖唔覺係食火雞;另外有芝士蕃茄片青瓜片恰蛋片加幾片沙律菜,普通過普通,係有點失望嘅。

錫蘭奶茶:味道淡淡的,

即磨咖啡:全個Tea Time最好只有呢杯咖啡。

170429-4.jpg

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Delifrance Cafe
地  址:九龍灣偉業街33號德福廣場二期L2層P39A號舖
營業時間:07:00 - 22:30
電  話:2756 9565
arrow
arrow
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()