close
呢晚因為食完dinner時間尚早,就諗食甜品啦,一諗就想到來呢間食抹茶,本來都諗住多人要等位就唔食架喇,可能時間真係仲早所以去到剛好有位,即刻入去啦,店員帶我地去廚房門前,我坐係到都可以睇到裡面整甜品。
入到來,一睇Menu就即時諗到食咩啦~
 

① 三色雪糕窩夫 Three flavour Waffle Cup ($59)
② 宇治金時抹茶沙冰 Uji Kintoki Espuma Kabigon ($65)

Total: $124


三色雪糕窩夫:材料有焙茶雪糕、抹茶雪糕、北海道牛奶雪糕、栗子、白玉、紅豆同榛子窩夫杯
以花型窩夫碗載著各種材料,賣相係幾靚嘅!
知道呢間Via Tokyo最著名抹茶味雪糕,所以對佢都幾大期望,忍不住第一口嘗抹茶雪糕,奶味重,但帶著抹茶本有的苦澀味,味香醇帶回甘,好食。
再嘗3.6牛乳雪糕,奶味真係好濃厚且細滑,密度高,頗甜;再到焙茶雪糕,茶味濃唔苦,少少甜都係好食。
睇menu寫係Hazelnut Waffle Cup,但冇榛子味係有少少失望嘅,好在窩夫做得挺薄身只係唔夠脆口。
白玉子雖然有白色同綠色,但都係冇味嘅,煙韌不黏牙。
紅豆份量少頗甜,糖漬栗子都係好甜。

 

 

161217-1_三色雪糕窩夫.jpg

161217-2_三色雪糕窩夫.jpg

161217-3_三色雪糕窩夫.jpg

 

宇治金時抹茶沙冰:呢個一直係我最愛甜品,睇住店員係裡而整,更感期待;當睇住佢係我面前真係幾興奮,好靚呀,同Menu張相一模一樣,讚!
沙冰輕軟,沒有小冰粒,刨得好;自製抹茶漿同包住沙冰的抹茶忌廉富抹茶苦澀味,對我愛抹茶味來講,超鍾意。
沙冰底層同中層都混有紅豆,可能呢個抹茶苦澀濃郁D,所以同頗甜的紅豆一齊食更覺夾,好食!
161217-4_宇治金時抹茶沙冰.jpg
161217-5_宇治金時抹茶沙冰.jpg
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    抹茶
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()