呢晚Book左8點,我地早左1945到,店子規定入坐起計食90分鐘,其實我對呢種規定有D反感,不過朋友生日想食新野所以先來。
雖然我地早左來,不過當過左90鐵鐘,職員只過來問會唔會點甜品,我話唔要喇,就話結賬先,結賬後都可以慢慢食埋其他野,並沒有吹速要埋單收枱,呢樣幾好。
呢晚我地揀野食都揀左15分鐘,我地2人點左以下:
① Golden Freeze Mojito ($38)
② Blue Ocean Mojito ($38)
③ Estrella Beer ($48)
④ 煙三文魚配西班牙蕃茄脆多士 Pan Con Tomate y Smoked Salmon ($68)
⑤ 炸魚柳配厚切薯條 Crispy beer battered fish & thick cut golden chips ($88)
⑥ 黑松露醬意大利芝士菠菜雲吞 Ravioli with cheese and spinach in cream truffle sauce ($88)
Total = $368
10% Service Charge Total = $404.8 





見到飲品Menu有以下兩款Mojito,睇相幾靚所以我地每人揀一杯試吓。
(右)Golden Freeze Mojito:朋友揀呢隻,有Rum酒,但味唔重,有菠蘿汁同檸檬汁,薄荷味都唔重,仲幾甜添。

(左)Blue Ocean Mojito:我揀呢隻,主要有雪碧、冧酒同荔枝汁,上枱見到都幾靚,顏色分開兩層,攪勻飲一口只覺好甜,酒味極淡,我地2人都覺得呢2杯麻麻。



Estrella Beer:冇辦法,2杯Mojito都唔好飲,食炸魚薯條都係要飲beer,叫左Estrella,聞起唻有淡淡果香,也有麥香味,完全不苦好順口。



煙三文魚配西班牙蕃茄脆多士:2塊圓形多士細細件,好的骰,好快就可以食左佢,不過我鍾意續層食嘅,煙三文魚偏咸,配西班牙蕃茄粒爽甜味道幾夾,多士脆口,沙律菜雖少都好新鮮。




炸魚柳配厚切薯條:見到好多人都叫左佢食,朋友一坐低已經話要點呢個,上到枱睇落份量好大,2條炸魚質感似鱈魚,好滑,脆漿唔厚又脆幾好食。
另外有一筒厚切薯條,上面的都只有少少脆,係外脆內軟嘅,可惜係中間至下面的已經比較油,一般喇。



黑松露醬意大利芝士菠菜雲吞:第一次點意大利雲吞,有大量芝士汁好CREAMY但都幾咸,雲吞皮較厚,芝士菠菜餡實的的份量都幾多,不過都係咸左少少同食完覺得幾膩。




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Espuma  
地  址:尖沙咀厚福街8號H8 2樓
營業時間:12:00 - 23:30
電  話:2739 2080
arrow
arrow
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()