呢日真係估唔到會來到德福食晏,真係有點失驚無神,都唔知係自己冇諗過?被騙?還是傻吓傻吓..,總之就係無端端有餐晏仔食,不過我都明白點解唔話我知帶我去食,因為如果問我去唔塊食生日飯的話,我一定唔會去啦。
 
呢日我地2人中午來到,也是我第2次來食,不過上次就係下午茶,今次Lunch就唔同,雖然係中午,不過已經幾滿座噃。
當我地坐下,店員即時放低Set Lunch Menu同介紹今日餐牌,不過Set Lunch冇沙律,所以還是要另叫一個沙律,老頂係咁推介我飲咖啡,佢果然知我係好愛咖啡嘅,最後我地點選以下食物:
① 珍寶凱撒沙律 Jumbo Caesar Salad ($96)
② 哥倫比亞極品咖啡 ($52)
③ (餐) 三文魚龍蝦汁扁意粉 跟百佳咖啡、沙律
 
 
 
率先上枱嘅係跟<餐沙律><百佳咖啡>,雖然只係跟餐沙律份量細細,但沙律菜新鮮更有細細三文魚生,跟醋汁同食爽口清甜。
<百佳咖啡>來到時,聞一聞但唔香,我試飲一啖,唔酸比較淡口,呢個係較適合怕苦的人飲呢。
 
 
 
不消一會就到<三文魚龍蝦汁扁意粉>出場,當我見到咁多汁時都驚驚地,因為我係幾怕多汁嘅...可是呢個龍蝦汁好濃郁又幾好味喎,扁意粉硬度適中,三文魚與小龍蝦份量差不多,小龍蝦仍帶點鮮味,三文魚少少散但都好食,成百蚊都碟都算值!  
131217-2_三文魚龍蝦汁扁意粉 
 
 
之後到我的<珍寶凱撒沙律>,又真係幾珍寶,最衰係自己唔記得叫沙律醬另上,最憎就係凱撒沙律的沙律醬.....
多得沙律菜新鮮爽口,除沙律菜,牛油果份量最多質感也不錯,小蝦都新鮮有解蝦味,眼見的雞肉粒似燒肉粒多D,因為冇乜雞味呢, 煙三文魚同麵包脆粒最正!
 131217-3_珍寶凱撒沙律$96
 
 
最後終於到我的<哥倫比亞極品咖啡>,呢到點熱咖啡,店員會係即場係你面前係倒落杯,感覺高級而新鮮~嘿
聞一聞好香,甘而不苦酸味較低,齋飲唔落奶已經好飲,的確幾好。
 無端端去Pokka Cafe食生日Lunch    
 
 
 
不過原來Pokka Cafe唔係加一,而係收1.5% Service Charge,呢餐 Lunch 埋單成3百多蚊,我就覺得幾貴,只係呢到勝在店員服務態度真的超好,材料都唔係差,有人請嘅話就真係正喇。
 
 
 
 
Pokka Cafe
 


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 hoie 的頭像
    hoie

    hoie的部落格

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()