呢日好友係1355來到攞飛等位,我因為遲左收工,係1410先趕到來,仲啱啱有位可以入座添,估唔到有咁多人食,我地坐係近門口位置,一直見到都有人排隊等入座,下午茶時段更多人,可能款式多少少又平少少吧,眼見人地食的下午茶餐同我地點的Set Lunch份量差唔多,識揀嘅都應該揀下午茶。
 
我地坐係到,一路睇Menu一路傾偈,5分鐘內職員走埋來好急地語氣麻麻地問的地諗到食乜未?我地話未,佢面口都黑黑地走開.....
使唔使比面口我地睇呢?因為Miss只想飲野,所以我地只點了一個午餐同多士,職員又話只叫一個餐?我話係,佢又黑面.....什麼態度!?
即係呢,我地慢慢食慢慢傾下,其實D野食已經唔係特別好食,已經加一服務費,但職員態度又差差地,又要自己出去埋單,市道真係咁差都唔使做到咁呀嘛?想有客返轉頭幫襯都難啦!
 
我地3人點了以下食物:
① 黑松露碎蛋沙律法式多士 ($42)
② Set Lunch: 鮮蝦茄汁扁意粉 跟即磨咖啡 ($69)
③ 熱檸檬茶 ($20)
④ 意式淡咖啡 ($20)
Total = $151
10% Service Charge Total = $166
一年一度與Miss Meeting@Cafeholic160416-7160416-8  
  

黑松露碎蛋沙律法式多士:呢個真係極之快上枱,點單唔使3分鐘已經來喇,睇賣相好似幾好;可是蛋黃醬唔太好食,黑松露醬竟然冇味,最慘係件多士唔脆,仲係淋淋地添,對一個鍾意係脆口多士嘅我來講,對呢個真係極失望。
 一年一度與Miss Meeting@Cafeholic  
 
 
鮮蝦茄汁扁意粉:賣相都幾靚仔,扁意粉硬度剛剛好,但整碟都好乾,也唔太熱,蝦都新鮮,略鞋了點....整體尚可。
 一年一度與Miss Meeting@Cafeholic  
 
 
即磨咖啡:除餐附送,啡味帶苦唔酸算幾好。 
 
意式淡咖啡:淡口味的,有點失望.....即磨咖啡好D。
一年一度與Miss Meeting@Cafeholic  
一年一度與Miss Meeting@Cafeholic  
arrow
arrow
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()