我都唔知有幾多年冇去扒房喇,呢晚老友話想鋸扒,話呢間好食唔使等咁就去啦,點知要係樓梯排隊,如果要坐卡位就要等耐D,我地4個人唔揀卡位會坐得鬆動D,所以今次等左20分鐘已經覺得快喇。
入到去,佢地係熟客仔已經極速諗到要乜野餐,我就要等到佢地點哂餐上到枱先諗到食乜,我真係有選擇困難症架哩!!

呢晚我地4個點左以下食品:
① 晚餐F:鐵板肉眼牛扒配黑椒汁、鮮油餐包、羅宋湯、凍檸茶 (84)
② 晚餐G:鐵板西冷牛扒配黑椒汁、鮮油餐包、羅宋湯、凍檸茶 (84)
③ 雞絲湯米粉 ($42) + 鮮油餐包、羅宋湯、熱咖啡 ($24)
④ 晚餐A:鐵板牛仔扒配蒜茸汁、鮮油餐包、羅宋湯、凍檸茶 (72)
Total = $306
10% Service Charge Total = $336

鮮油餐包:本身個餐包已經有牛油味,唔使額外塗牛油食都得,不過個包實的的嘅,麻麻地。


羅宋湯:睇落好稀,但又估唔到味道幾濃,有好多椰菜,也有牛肉碎、甘筍同西芹,都幾好味喎!


鐵板肉眼牛扒(黑椒汁):有2塊大肉眼扒,厚身唔韌且嫩,唔錯;扒下面有好多雜豆,冇雪味唔經食得落,則邊有厚切薯條,唔脆又腍....。


鐵板西冷牛扒(黑椒汁):黑椒汁唔辣帶有甜味;有一大塊西冷,呢件都係厚身,但比較韌,唔夠嫩、牛肉味淡;呢個薯條脆少少。

雞絲湯米粉:第一次係扒房食湯米粉,仲要揀食雞,湯底好飲又濃帶有雞油味;米粉爽;雞絲好似唔使錢咁食極都有,而且有雞味又嫩滑,芽菜又爽,呢碗好食!

鐵板牛仔扒(蒜茸汁):牛仔扒錘得薄D唔韌,雖然薄都仲有D肉味;同樣都有好多雜豆,有一顆硬硬的西蘭花,可惜蒜茸汁食唔出蒜茸味,個汁就麻麻。


咖啡:我知我知,我係唔應該係扒房叫咖啡....就是用即沖咖啡粉沖嘅味...好難飲。
 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
大興餐廳 (第尾牛扒) The Prime Steak Restaurant
地  址:太子西洋菜南街218-220號1樓
營業時間:星期一至日: 11:30- 01:00
電  話:2380 3938

arrow
arrow
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()