上次去尖沙咀想去呢間店買包,點個見到執左,真係有D傷心,畢竟我係呢到食過多款包都覺得好食,冇食一排就會有D掛住,好彩上網見到港島區仲有分店,呢日去開灣仔點都要來試下新包先得!!

呢到嘅迷你包Size絕對統一咁迷你,當然唔抵食架喇,但係好處係可以試吓好唔好食,覺得好食下次就可以買個正常Size,都好嘅。


香草迷你橄欖意式包 ($12)
細細個包已經有青橄欖同黑橄欖係面,橄欖有咸香,好食;意式包裡面煙靱豐香草味,好食。


迷你芝士包 ($12)
的確好迷你,呢個價錢絕對覺得貴,好彩包外面香脆,包心煙靱有粒粒芝士,都算好食。



迷你開心果朱古力牛油包 ($18)
包面小粒粒開心果,裡面青綠色以為都有開心果味,原來又冇嘅,朱古力係同麵粉卷住焗而唔係用作餡料,麵包好鬆軟,整體都係偏啖。


紅桑子蜂蜜法式包 ($22)
Size唔算好大個,但麵包質感幾厚實食完都幾飽,麵粉味較啖,蜂蜜味唔重,紅桑子就不得了喇,撕開見到裡面有好多紅桑子粒,食到尾都依然充滿紅桑子粒,好食!!



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Maison Eric Kayser
地  址:248 Queen’s Road East 
營業時間:Open daily 7:30 am - 8:30 pm
電  話:3107 1380  

創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 37 )