記得第一次唻係同幾個老友食完飯後想食甜品,行下行下而揀到呢間嘅,其實主因為想去果D都大排長龍,好彩行到過來呢到啱啱有張6人位坐,如果唔係都冇得食。
今次就係睇完戲想搵D野食,所以10點就來到,又係啱啱好有張枱有位,去啦。
 
我本身係鍾意食涼粉嘅,其實記憶中上次來食好似一般,今次來真係唔記得左好唔好食喇,不過都係揀返普通甜品吧!
 
呢晚我地2個就揀左:
① 日本抹茶雪花冰 ($47)
② 紅豆黑涼粉 ($27)
Total = $74
 第2次來唻《Captain糖》
  
 
 
日本抹茶雪花冰:呢個好快就來喇,抹茶味都幾濃,雪花冰好幼滑,都幾好食;另有一小球抹茶雪糕同紅豆,同樣都好甜。
第2次來唻《Captain糖》  
 
 
紅豆黑涼粉:反而我呢個等左好耐,其實已經走奶走糖咁易整,點解都要等咁耐嘅?一來到見到紅豆好似唔使錢咁有一大堆,睇見都開心呀,因為的愛紅豆,即刻食啖啦...嘩~好好好甜,似我係超市買嘅罐裝紅豆味,真係太甜了,紅豆味已欠奉..都幾失望;涼粉...咪就係涼粉味咯。
 第2次來唻《Captain糖》  
 
 
 
其實見到呢間Menu都幾多不同款式甜品,眼見其他食客都係叫當時推介果D甜品,但係如果其他普通甜品都做唔好,只做好推介果D又如何呢!?
 150818-4
 
 
 
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
地  址:旺角黑布街88號地下
營業時間:星期一至日: 16:00-02:00
電  話:6920 2525
 

 
 
創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 13 )