呢間薯蛋頭Cafe係2015年7月4日正式開幕,仲要一開就係屯門同尖沙咀2間店,講真呢,我就唔係鍾意呢隻野嘅,仲覺得怪怪地添,開頭都以為係香港開Cafe有冇人幫襯架?全球首間薯蛋頭Café喎,但鋪租咁貴捱到嗎!?
哈~ 又真係估佢唔到的確有好多Fans喎,係薯蛋頭Cafe隔離黐住Beard papa's嘅。
呢晚我就陪老友唻啦,搭正6點來到,本來我係知要等位寧願唔食嘅人,不過見老友好想食,我先陪佢等吓啦,好彩我地早一步係門口等,真係遲一分鐘人龍都差好遠喇。
我地咁早去到都要等20分鐘先有位,入到去原來地方都唔算好大,位與位之間都幾窄吓。
坐定定,望望下,原來有幾款不同嘅薯蛋頭毛公仔供抱抱影相喎,老友當然唔會放過呢個機會啦,我雖然唔鍾意佢都要循例影吓相,到此一遊咁~ 哈哈!
見到menu只係一張紙,食物連飲品甜品同在一版裡,睇落真係冇乜野揀咁噃,我一睇就只有熱香餅啱食,老友最後都揀左漢堡食。
其實呢,以呢種卡通噱頭來做生意,食完呢餐,如果唔係老友請,真係唔會來食,一來價格略高外,份量又少,味道又只屬普通,沒有特別好與唔好,可以捱得住嗎?


以下係我地點的:
① B-1 巨型漢堡薯角套餐- 無糖可樂 ($99)
② D-4 熱香餅配雪糕及時令生果 ($69)
Total = $168
10% Service Charge Total = $184.8






無糖可樂:又估唔到真係一罐上枱.......杯又冇冰又冇,出面㩒機都係$6.5


巨型漢堡薯角:用木板上枱幾靚,套餐有一塊牛油曲奇、一杯薯角,漢堡餡有煎蛋、芝士及厚漢堡扒;見到個漢堡好細個,比隔離點的迷你漢堡只係大D,我地都唔覺佢可以稱為「巨型」!
有蛋黃醬、牛油曲奇富牛油味,唔硬唔腍;薯角夠味,但唔熱又唔脆;漢堡扒肉味足也Juice,除左唔夠巨型外,整體味道算唔錯。



熱香餅配雪糕及時令生果:有3塊印左薯蛋頭樣嘅熱香餅,可惜3去都係一模一樣,如果係不同樣就好喇,配上4件桃1粒士多啤梨、朱古力雪糕、朱古力醬及Cream。
熱香餅厚度同麥當當一樣嘅,食落竟然....一點味都冇!呢個真係幾驚嚇,真係冇味,唯有點朱古力雪糕食,因為雪糕超甜,唔會因為想夾超甜雪糕而做到塊餅冇味吧?其餘果D配料都係咁上下,連朱古力醬都普普通通味淡,只可以話食完3塊餅只有點滯的感覺。








- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mr. Potato Head Cafe by Izumi Curry
地 址:Shop 110, 1/F, Mira Mall, 118 Nathan Road, Tsim Sha Tsui
營業時間:Mon-Sun: 11:30-22:00
電 話:3104 1904
營業時間:Mon-Sun: 11:30-22:00
電 話:3104 1904
請先 登入 以發表留言。