呢晚因為去APM睇戲,不過APM冇乜野啱食,就約佢去德福睇吓有乜好食,遊下諗下之際記得有次行上Megabox有間食印度快餐嘅,都想試下跍,就係咁就行咗過去喇,要上到10樓,第一次來Megabox food court,睇環境我就搵咗個對住溜冰場位坐低喇。
 
我最鍾意就係食卡巴卷,當然唔使諗就揀到啦,佢都諗咗一陣先諗到食乜,最後係1950終於落單,其實係外面都可以好清楚睇到裡面煮食環境,不過呢個food court唔係用電子牌,買完要係附近等嗌No.,我就見到有幾個人都聽漏咗喇。
雖然每樣野食都要等下,不過係即叫即製嘅話都接受吖,只係要杯熱咖啡要等到最後先出咯~ 
20:11開得餐,以下係我地點的:
① Set R7: 蔬菜蕃茄咖哩飯 配凍檸檬伯爵紅茶 ($42)
② Set K8: 蔬菜沙律卡巴卷 配熱咖啡 ($36)
③ M1: 印度咖哩薯條配蕃茄馬沙拉咖哩 ($18)
Total $ 96
 到Megabox食個印度快餐《Royal Paisley》
150609-10
 
150609-09  
 
 
 
凍檸檬伯爵紅茶:冇檸檬片,杯底有檸檬汁,伯爵紅茶好夠味,估唔到幾好飲喎。
 到Megabox食個印度快餐《Royal Paisley》   
 
 
蔬菜蕃茄咖哩飯:估唔到做得比我個卡巴卷快,睇落份量好少,實際都真係少;應該係蕃茄同咖哩炒飯,食落似硬版Risotto,材料有車厘茄、翠玉瓜、蒟蒻粒、番茄味比咖哩味重,蒟蒻粒令飯更有咬口,整體還好,只係份量偏少,唔抵食。
 到Megabox食個印度快餐《Royal Paisley》150609-03 蔬菜蕃茄咖哩飯  
 
 
 
蔬菜沙律卡巴卷:好大卷,材料同蕃茄咖哩飯有車厘茄、翠玉瓜、蒟蒻粒,另外有椰菜絲配大量沙律汁,個Naan Bread夠熱,外面少少脆、內裡軟綿綿,沙律汁可以少D更正!
 到Megabox食個印度快餐《Royal Paisley》150609-06 蔬菜沙律卡巴卷  
 
 
 
咖啡:算吧啦,係呢到飲呢個唔會有要求。
 到Megabox食個印度快餐《Royal Paisley》  
 
 
 
印度咖哩薯條配蕃茄瑪沙拉咖哩:幼薯條香脆唔太油幾好食;椰葉絲好乾;個咖啡汁蕃茄味濃,蓋過瑪沙拉咖哩香味咯。
  到Megabox食個印度快餐《Royal Paisley》  
 
 
 
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Royal Paisley
地  址:九龍灣宏照道38號 MegaBox 10樓6號
電  話:2376 3081
 
 
創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 47 )