又到一年一度同Miss老友聚會,我地呢個組合已經好多年咯,唔會加多減少嘅!
之前約Miss時佢話可以離開沙田,因為我次次都揀新城市,諗住近Miss返屋企嘛,難得今次佢話可以跳出沙田喎,我當然唔放過機會,上網搵餐廳啱食之餘環境又要傾到偈嘅,之後我揀左3間比老友揀,最後老友就同我商量過後決定揀去九龍灣呢間《Bespoke》。
一來我地未去過,二來九龍灣商業區比較靜冇咁多人,Miss都贊成喇 (其實Miss都冇所謂嘅,我地話去邊就去邊) 。
呢日約好1330係九龍灣地鐵站等,點知老友遲到,到1350先行過去,不過都好近啫,14點05就到啦。
問左Miss想食乜後,我地就出去買野,呢間Cafe冇加一收費,不過就要自己去買餐先,再返埋位等食喇,難得出城,今次我請啦!
整體食物飲品都算OK,環境就算人多都唔會嘈,可能D客人都想靜靜的呢,我地食哂野坐左2個鐘都冇叫我地走,態度幾好,都可以再來吖!!
之後我地行過去零碳天地行下影下合照先返上德福送Miss搭地鐵啦,每次見完Miss都覺得好開心嘅 :)



我地點左:
① Set: 日式咖喱雞烏冬 配咖啡沙沙冰 ($73)
② Set: 芝士蘑菇烤三文治 配Latte ($73)
③ 丹麥方包加香蕉肉桂 ($38)
④ 是日滴漏咖啡 (Large $26)
Total= $210
今次就依次序上枱來細說吧!
是日滴漏咖啡:估唔到咁大杯,好香濃好飲,呢個價錢實在抵!!
日式咖喱雞烏冬:老友揀左呢個咖啡,我都有試下,雞肉都幾多,肉質唔韌冇雪味都OK;日式咖喱汁當然微甜,咖啡味好微,味道尚可;可惜係烏冬唔夠彈牙,一般喇。
Latte:去咁多次Cafe,都係第一次見Miss揀飲咖啡,呢杯Latte雖然冇拉花,但幾滑,啡味淡淡的,都唔錯。
咖啡沙沙冰:老友揀左呢杯,飲左幾啖已經後悔飲佢,因為嫌佢唔夠沙冰,好快溶了,太多奶好甜,咖啡味太少。
丹麥方包加香蕉肉桂:到我的丹麥方包,比Miss話我唔抵食,因為只是一塊丹麥方包加香蕉片,係屋企都輕易做到,不過都有過塊丹麥方包好食,咁我都覺得唔抵食,不過呢日只想食多士,只有呢款可選呢。
上面那16片香蕉配肉桂粉原來都幾好食,可能我鍾意肉桂味,好似配咩都夾咁。
方包烘得燶燶的,實在太合我心,好鬆軟豐牛油味,都幾好食,
芝士蘑菇烤三文治:Miss只食了半件就話夠,另外果半件我地2個食埋佢,法包焗熱後就算耐左先食都依然脆口,好食;蘑菇帶有黑椒配芝士好食,蕃茄片都新鮮啫,睇來去Cafe食三文治真係會啱口味D。
Bespoke Coffee Time
地 址:Shop G01, Manhattan Place, 23 Wang Tai Road, Kowloon Bay
電 話:3974 5540
營業時間:Weekdays: 7:30am - 7:30pm, Weekends and public holidays: 11am - 6:30pm
請先 登入 以發表留言。