其實我對碳水化合物食物真係唔好,不過如要從粥粉麵飯類別人揀選的話,我首選一定係麵包,不過只限冇餡而又煙韌的包我就最愛!
呢間Maison Eric Kayser真的有好多好多款式都好好食,夠煙韌也夠柔軟度且芳香。
 
  

意大利包 Italian Ciabatta ($18)
麵包的皮脆脆的,雖然冇乜味,但蜂窩狀的麵包心鬆軟可口,水份完全充足,Good !

繼續試《Maison Eric Kayser》包包   
 
 
朱古力維也納包 Viennese Chocolate Bread ($18)
麵包外表乾身,但皮脆肉軟,內外都有黑朱古力,都幾好
創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 42 )