呢晚去完大酒店後,雖然夜了,但都要搵啖食,本來想去打冷,點知行到過去已經執左,無法啦,唯有過對面合發食小菜吧!
得我地3個,很快便叫了3個餸,最起碼每碟都總啱一個人食吖,其實呢間的蠔仔粥都好食的,不過得3個人又唔想叫一大鍋,只好留待下次先食咯。
想係大圍食小菜,質素都幾參差,合發已經算係物有所值架喇!
 
① 油鹽水浸蜆 ($55)
② 茄子炆倉魚 ($75)
③ 南乳粉絲什菜煲(走南乳) ($55)
④ 白飯 x 2
 3丁友去《合發雞粥》食便餐  
 
① 油鹽水浸蜆:有冬瓜條、紅椒同蜆,蜆仔新鮮無沙,湯都幾鮮甜,與粉絲同食正!
3丁友去《合發雞粥》食便餐   
 
② 茄子炆倉魚:倉魚、茄子、蒜子都好入味, 倉魚大條唔賦腥,只係略嫌汁料油了點。
3丁友去《合發雞粥》食便餐  
 
 
③ 南乳粉絲什菜煲:呢個什菜煲好低食好豐富,有西蘭花、西洋菜、白菜仔、生菜、腐皮、魷魚、粉絲同草菇,我地都唔係南乳的,所以走南乳,湯底都幾甜,好夠味啦。
3丁友去《合發雞粥》食便餐  
 
④ 白飯:唔知佢個白飯幾錢碗?雖然飯味一般,不過大大碗好飽。
 
創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 35 )