我地恭蕃聚會真係好耐未試過,有時約到3個以上都有時間一聚已經有D難,今日我地有5個出來食餐飯真係算唔錯喇。
唔知食乜又想大家回家都方便,還是選擇旺角好,諗下諗下試下去一躺沙爹王吧,我又未去過當然贊成啦。
呢晚我地7點半去到,上到去地方枱與枱之間都有點迫,仲已經好多人添,好彩友人早一步去到攞位,如果唔係一定要等位喇。
入到去已經食住等,其實每碟份量都好細,所以我地都叫左3輪先食飽埋單,好唔好食就真係見人見智,對我來講就真是一般喇,真係志在同朋友聚聚。
 
呢晚2小時共點了以下食品:

① 自養肥大避風塘軟殼蟹 (標準$61)

② 蒜蓉牛油雞翼 (四隻$36)
③ 脆蝦棒 ($29)
④ 椒鹽脆豆腐 (四件$29)
⑤ XO醬炒蘿蔔糕 ($48)
⑥ 雜錦菠蘿炒飯 ($52)
⑦ 煙肉菠蘿茄醬酥皮薄餅 ($32)
⑧ 奶油津白 ($35)
⑨ 上湯時菜-小棠菜 ($32)
⑩ 水手酥皮薄餅 ($30)
⑪ 蒜香脆包 (4件$22) 配沙爹醬
⑫ 熱即磨咖啡 ($23)
⑬ 杏仁鮮奶珍珠 ($22)
⑭ 抹茶鮮奶珍珠 ($28) x2
⑮ 鮮芒椰汁仙草 ($34)
Total = $541
 
 
 
① 自養肥大避風塘軟殼蟹:賣相一般,算香脆又太油,有些少椒鹽味,味道算不錯。

② 蒜蓉牛油雞翼:外皮炸得香脆、乾、唔油, 都算大隻,肉都滑,雞油加上牛油當然好食。
 
③ 脆蝦棒:外面算炸得脆,但裡面粒粒蝦肉很細,唔覺係蝦肉,麻麻地。
 
④ 椒鹽脆豆腐:一客有4件,內嫩滑冇豆腐味,外皮只有微微脆,一般。
 
⑤ XO醬炒蘿蔔糕:用自家製XO醬炒切粒蘿蔔糕,個醬都幾惹味,蝦米足又不太辣;蘿蔔糕炒得乾身,唔太油,幾香口!
 
⑥ 雜錦菠蘿炒飯:炒得算乾身,有蛋絲、青豆、腰果、 肉絲及粟米粒,不過所有材料都很少,味道正路。
 
⑦ 煙肉菠蘿茄醬酥皮薄餅:呢個只有手掌大小的尺寸,味道就怪怪的,餅底用酥皮更加.......只可說果真唔好在非食Pizza的地方叫Pizza。
 
⑧ 奶油津白:即灼黃芽白,有薄切臘腸係令成碟菜有鹹香,但也令菜油淋淋,奶油味都唔覺有。
 
⑨ 上湯小棠菜:幾新鮮,上湯清甜,終於唔油。
 
⑩ 水手酥皮薄餅:用鮮茄芝士焗,都係果句,酥皮令批油油的.....。
 
⑪ 蒜香脆包配沙爹醬:沙爹醬當然夠惹味,但蒜香脆包已夠脆夠味,齋食已經夠。
 
⑫ 熱即磨咖啡:我知我係唔應該係呢種地方叫即磨咖啡.....好難飲。
 
⑬ 杏仁鮮奶珍珠:朋友話杏仁味幾濃,唔錯。
 
⑭ 抹茶鮮奶珍珠:只有淡淡抹茶味。
 
⑮ 鮮芒椰汁仙草:唔多似係鮮芒果汁,椰奶都好少,涼粉味OK,但份量都幾少。
 

同恭恭蕃薯聚會《沙爹王》140708-02 自養肥大避風塘軟殼蟹140708-03 上湯時菜-小棠菜140708-04 熱即磨咖啡  
創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 19 )