每逢去睇戲前時間又唔多唔少,唔知食乜好嘅時候,就會諗起吉野家架喇,雖然我唔食牛,不過其實吉吉家的雞都幾好食架,去打個快邊爐後去睇戲時間就啱啱好喇。
呢晚我地7點去到都有好多位揀下,好快就買野食開始打喇,同樣都係第一次食呢個鍋添。
 

① 韓式海鮮鍋-微辣大醬湯底 配 雞、白飯  ($62.9)

② 韓式海鮮鍋-清湯底 配 雞、粉絲  ($62.9)
- 餐加檸檬百事 22oz ($6)
- 響鈴 ($7.5)
- 泡菜二份 ($10)
Total = $149.3
 
 
我地揀嘅鍋都係一樣,材料有:厚肉藍青口、墨魚仔、原隻大蝦、粟米墨魚餅、豆腐、粟米、藍瓜、金菇和紹菜
我比較鍾意清湯,真係清到冇乜味嘅,但我就是喜歡佢夠清。
反而佢個微辣大醬湯雖然紅紅的,不過唔辣嘅,係有一點點失望嘅...。
 
藍青口肉真係好鮮甜,算大隻,好味;墨魚仔都幾爽口唔韌;大蝦都新鮮都算大隻喎;粟米墨魚餅就唔乜味,炸魚旦咁囉~ 
厚厚的雞肉雖然大舊要滾耐D先熟,不過肉質都唔會好實,有雞味冇雪味的,算唔錯啦。
其他蔬菜也新鮮冇爛,係粟米較乾而已;另加的響鈴就...好麻麻,唔知食左乜咁?泡菜2小盒份量少得可憐,一啖食得哂!
我覺得韓式粉絲比早期的日本粉絲好食喎!
 
 打一場快邊邊爐《吉野家》140820-2_韓式海鮮鍋140820-3_韓式海鮮鍋140820-4_響鈴  
創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 32 )