其實我都幾鍾意食韓國菜嘅,不過在我身邊朋友們就好似冇發覺,可能仍停留係我只鍾意日本事物時期啩?
雖然我都仲係好鍾意日本野,但在食方面,日本同韓國菜對我都同樣喜歡呢,何況兩方面我愛食的食材都係潰物泡菜魷魚蔬菜類,唔係炸野燒肉就好喇。
雖然我唔鍾意食拉麵,不過日本菜就鍾意食そば,韓國就最鍾意食湯冷麵喇~ 自從10年前係韓國食過一碗湯冷麵後,真係驚為天人,因為係第一次冬天食碗有冰嘅冷麵,味道果然係歷久常新嘅,一旦試過喜歡,過了多久都會記得果種味!
 
呢晚去睇戲前想食冷麵,經尖咀行下各韓食店,最後都係揀左呢間成日路經嘅《釜山亞之媽》,因為每次路經都唔多覺佢有開店,呢晚終於見佢有開,就試下啦。
入到店內,幾枱客都係韓國人,連招呼我地的店員老闆都係韓國人,太好喇!最鍾意去呢種感覺正宗嘅店食;老闆娘是個婆婆,好可愛。
Menu上不算有太多選擇,都係小食/麵類、Soup Stew配白飯及飲品而已,不過我主要食冷麵的話,多選擇與否對我都冇影響嘅~ 呵~~~
食食韓菜《釜山亞之媽》  
食食韓菜《釜山亞之媽》  
 
我地坐下揀左約5分鐘就點菜,店員好好禮貌喔~
① 梨汁 ($12) 
② 泡菜煎餅 Kimchi Pancake ($70)
③ 泡菜湯 Kimchi Stew 配白飯 ($75)
④ 湯冷麵 Buckwheat Noodles in Chilled Soup ($75)
 Total = $255
  
 
前莱:每位有三小碟,分別為椰菜、泡菜及芽菜,味道一般呢~ 送嘅就唔會有期望嘅。 
食食韓菜《釜山亞之媽》   
 
 
① 梨汁:有粒粒蘆薈肉、梨味淡、汁好甜.....
食食韓菜《釜山亞之媽》   
 
② 泡菜煎餅:紅紅的煎餅唔厚有脆邊,咬下去麵粉漿唔多夾著大量泡菜,而且中間有好多魷魚,質感好又唔油,雖然泡菜味唔算濃,不過都好食嘅!
食食韓菜《釜山亞之媽》   
 
③ 泡菜湯:豆腐湯燒得滾燙的上枱,湯只有少少辣,裡面有幾隻蜆仔,鮮甜的;豆腐滑滑,以湯拌飯還算唔錯。
食食韓菜《釜山亞之媽》   
 
④ 湯冷麵:真的好喜歡見到用大大個鋁碗食冷麵,特別有冷感!賣相麻麻,上面有半隻蛋、醃青瓜條、醃蘿蔔薑片及大量蕎麥麵。
韓國的蕎麥麵比日本的更有咬勁更煙韌,兩者須感我都鐘意的,但韓式冷麵加上黃芥末,白醋後,帶出些微的嗆味,令冷麵清爽有另一種風味;冰涼牛骨湯清甜,好味! 
食食韓菜《釜山亞之媽》
 
 
 
140526-08140526-09
140526-10
140526-11140526-12   

 

 
釜山亞之媽
尖沙咀堪富利士道5A號地鋪
T: 2376 3385
創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 127 )