呢晚特地來韓燒,係為左同2個老友慶祝生日,搵到呢間係因為之前係樓上打邊爐,不如下次去韓燒唔好又打邊爐喇,所以咪來呢到囉....未試過呢間嘛。
是晚Book左 1915,任點任食每位 $179,限時2小時,我地上到去都仲有位唔使等,坐耐D已經開始有人等位,相信就算Book左位都未必會有位添,好彩呢晚我地早食啫。
坐低就見到張點菜紙,原來真係"任點任食",一張紙仔搞惦,我地一人5人點左2輪都已經冇乜野好再點....睇落好似好多野食揀,其實真係唔太多,飲品要另外叫也需加一收費。




我最鍾意食泡菜,可惜呢間韓燒冇乜,前菜係多,但唔夠韓國囉.....
青瓜﹣微酸幾爽但唔夠凍。
粉絲﹣唔係韓國粗身果款,係彈牙嘅,但比較油
大豆芽及芽菜仔﹣雖然2款都冇乜味但好爽口,夠清新囉。
泡辣蘿蔔﹣呢個最正喇!酸辣夠爽脆,可惜唔夠辣啫。
椒鹽雞翼﹣雞翼好大隻,冇雪味冇腥味也唔鹹係有少少油,不過唔熱唔凍就麻麻咯。
滷水雞腎﹣正!!食落爽口又夠稔,易嚼唔韌!!!
滷水雞腎﹣正!!食落爽口又夠稔,易嚼唔韌!!!
八爪魚仔﹣都算大粒,冇雪味唔腥,食落彈牙幾好
請先 登入 以發表留言。