等了又等,終於來到《甜品工房》喇!
當每次行經都見到門前一大堆人等位,就算想食,但睇見咁嘅情形都係走把啦,我就最憎等位架喇,要我比錢仲要等,真係寧願唔食。
呢晚我地食完Dinner好飽,見時間尚早,所以就行吓行吓,又唔想返屋企,便想到不如去食甜品咯,佢知我唔知甜品但知我唯獨愛「宇治金時」呢,知道呢間有所以提議吓,......起初我都諗咗陣,真係有排等喎...咁見係自己生日,好啦,等就等啦,真係好想食!!
位於厚福街的《甜品工房》,門面有大大個掛住黑底白字招牌、全落地玻璃看透店內、裝璜以摩登且簡潔,看得出甜品至內在都落過心思!
店面地方不大,門口靠左位置係外賣部,有蛋糕、馬卡龍等等;外賣部望入去係半開放式廚房;對住的用餐區擺放好多正正方方桌子及無背椅子,座位與座位好劑迫,唔多好坐,係食完要走果隻。
我地 2210來到等,也要等15分鐘先入座,好彩早一步添,因為之後更多人等。
其實甜品款式唔算太多,分幾種,每種約有3~4款,不過我就當然唔使揀啦,一定係食「宇治金時」,而佢都要諗咗陣先決定要「紫醉之迷」,貪佢有提子冧酒雪糕喔。
佢的「紫醉之迷 The Joy of Party」$47
材料:提子冧酒雪糕/粟米片/椰果/巨峰脆珠/軟雪糕
先來的係「紫醉之迷」,自家製的冧酒提子雪糕軟滑,紫色的巨峰脆珠微甜少少酸咬落口感好得意他好味,粟米片都係咁上下,賣相係幾靚仔,但睇落價值$47嘅分量唔算好大,材料他不太多,都幾貴。
我的「宇治金時 Ujikintoki traditional japanese style dessert」$50
材料:宇治抹茶汁/自家製紅豆雪樽/日本紅豆/小丸子
材料:宇治抹茶汁/自家製紅豆雪樽/日本紅豆/小丸子
最頂層有2塊自家製紅豆雪樽,充滿奶味但紅豆味冇乜;另半邊面層鋪滿豆豆紅豆夠煙韌少甜,淋上花奶就過甜了;小丸子都係煙韌冇味的喇,最可惜係抹茶味偏淡,真係太淡,而且刨冰好快溶,我已經食得算快,但未到一半已經開始飲冰水咁,以前係麻布茶房食都唔會咁嘅,總括來道,呢個味道同分量都算好,比食「紫醉之迷」抵一點點。



請先 登入 以發表留言。