尋晚發夢見到恭子,我地係日本一齊去游水買零食,仲要係發返十年前我地都係20歲出頭果時 ^_^ ,恭恭真可愛,起身後都覺得好開心... ✌ ☺

011010,-17.jpg  

創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 10 )