約2個月前係星巴克面書見到佢話係佐敦道有新店,我呢個路痴,當時諗極都諗唔到係邊,入Goo地圖搵又理解唔到,咁見到面書post咗店面的相又好似唔係好大咁,我怕搵唔到鋪頭之餘又怕若去到冇位咪大檸樂!?一心算啦,去到就去吧.... 
就係有呢個想法後幾日,同男友係尖咀行落旺角時佢帶我去佐敦道走一轉,原來咁近架咋?雖然望入去又真係好細,不過都可以係平日夜晚去,應該都唔會好多人嘅。
於是我地就揀咗個星期二晚去睇吓,其實鋪面唔大,坐位數量又唔多,以一大塊落地玻璃分隔外面,玻璃後一排坐位對正出面個巴士站,唔怕人望都可以坐嘅。
不過樓底好高空間感好好又寧靜,只是食物選擇唔多,應該係賣哂喇,諗住去新店所以都想食新野,好彩去之前係第2間Starbucks買去食啫,如果唔係真係冇野好食喇。
 
 
① 煙肉芝士卷 Bacon Cheese Roll ($13)
都幾......普通同貴,只係比起普通麵包店果D較大個同埋翻熱後的煙肉較香而已。
 131203-01_煙肉芝士卷$13  
 
 
 
② 乾果果仁黑麥多士 Dried Fruit & Nut Rye Toast ($17)
本來見到一塊多士收17蚊唔值唔抵,可是我又想試暈新野食,買就買啦,當然又係叫店員叮燶D喇。
多士真係要燶邊先好食,因為呢件係厚多士呢,所以燶邊的麵包皮超脆,正!包入面有好多乾果,有紅莓乾無花果乾同杏脯,明明乾果應是頗甜的,但熱後同多士一齊食又唔甜喎,仲幾有咬口添,好食!!!
 131203-02_乾果果仁黑麥多士$17  
 
 
 
③ 焙茶紅菜頭鬆餅 Hojicha Beetroot Muffin ($17)  
面層有亞麻籽,當然沒有味,整個Muffin見到黑色一條條的係茶葉,第一口食落的確好有茶味,茶葉支唔會難
創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 171 )