是晚我地又係去睇戲前搵食,本來已經行到去海港城,不過都係唔知食乜,諗諗吓不如過返去K11下面食啜啜麵咯,還惦其中一個FD未試過,我地又好耐冇食,去吧!!
我地係尖咀來來回回終於係8點2來到,好彩唔使等位,一入到去嗱嗱淋睇吓食乜啦,大家都好快諗到要食嘅野點菜添~
  我:什菌有機野菜啜啜麵 [番茄湯] ($58) + 套餐:野菜沙律 配即磨咖啡($20)= $78
  男友:吉列豬扒拉麵 ($58) + 套餐:芝麻醬豆腐 配凍檸茶($20+$2)= $80
  女友:海鮮拉麵 [長崎地獄湯] ($72) + 套餐:日式蒸蛋 配凍檸茶($20+$2)= $94
  - 合共:$252
 
上菜速度都算幾快,但也唔會求其上枱,服務同上次一樣都OK,雖然客人多不過都唔嘈,空間感又大食得都幾舒服。
 
 
率先上嘅係跟餐的<日式蒸蛋>,熱辣辣且份量都幾大,眼見有日式魚片,算大粒的蟹柳,蛋都幾滑。
misocool@K11  
 
 
再來到我嘅套餐<野菜沙律>,同上次一樣份量少的可憐,都尚算新鮮。
misocool@K11  
 
跟住就到男友套餐的<芝麻醬豆腐>,細細舊滑豆腐加上多多的芝麻醬,芝麻味重是少甜的,都係普通喇。
misocool@K11  
 
第一碗來的係<海鮮拉麵 [長崎地獄湯]>,見到材料都幾豐富噃,有蝦、魷魚、帶子、日式魚片、蜆仔同蛋,拉麵彈牙唔韌,辣辣的湯底唔太濃都唔錯。
misocool@K11  
 
之後到我嘅<什菌有機野菜啜啜麵 [番茄湯]>,番茄湯真係好濃郁,配上有咬口的啜啜麵勁索湯汁食,而炒過的什菌野菜份量又多又好味,真心覺得正正正!
misocool@K11
 
 
最後到男友的<吉列豬扒拉麵>,拉麵也是彈牙的,湯底係味噌湯,可是都幾咸,大大塊吉列豬扒香脆肉唔實,好食喎。
misocool@K11
 
 
 
 
 
Misocool:http://www.misocool.com.hk/index.php
 
 
 
 
創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 54 )