好耐都冇去酒家食中菜喇,仲要係同老友去食就更加少之又少,因為通常我地都係打邊爐居多啦,呢晚係唔知食乜好嘅情況下,又竟然冇人提議打邊爐,反而話去食炒小菜喎,不過又唔知新城市邊到有得食又唔使等位架?
諗諗吓友人話不如走去沙田娛樂城食喎,話有間富臨應該唔會好多人,我心諗,吓?乜沙田娛樂城有酒家架咩?記得中學時期去仲係篤波機鋪場添....
好吖,還惦都好多年冇行過果邊,就去睇吓囉~~ 就係咁,我地一行4人慢慢行到過去,都係要等位,不過我地係等小菜位就快少少囉,約10分鐘就入座喇。
大家都等到餓,成8點幾,嗱嗱淋揀好6個餸飯都唔使要喇。
① 泡椒鳳爪 ($32) – 泡椒真係辣得超入味夠辣又酸,鳳爪都爽口。
② 瑤柱上湯雜菜煲 ($62) – 當見到白雪雪的上湯來到我本是很怕的,因為我唔鍾意所有白色湯底.....朋友試過係魚湯,講明唔腥我才敢試,又真係唔腥且湯質幾濃。
材料有粉絲、蝦乾、小唐菜、腐竹、金菇及瑤柱絲,大大粒蝦乾




請先 登入 以發表留言。