其實呢日都冇遊半天咁多,我仲係下午放工後先出發,去到碼頭已經2點半喇,30分鐘船程,要到1515先落船,諗諗下...上之去長洲係幾時呢?2年前好似入過去,不過就冇四圍行過咯。
未食Lunch,一入到長洲緊係搵食啦,知道有間食糕點出名的,就快快行入細街睇吓搵唔搵到先,行咗冇幾耐就見到有間叫「新照記」賣糕點,更有TVB周刊介紹過喎,即去買件紅豆糕同綠豆糕試吓先,o依~ 紅豆認真豐富,質感實D唔甜好食呀!
不過再行多十多步又有第2間「新照記茶餐小食店」賣糕點,仲有好多選擇好多人排隊添,莫非呢間先係出名果間?好~ 再買紅豆糕同綠豆糕啦,呢間質感係鬆軟D但位偏甜,雖然呢間多人買D,但我都係鍾意第1間,因為冇咁甜同質地實D,但朋友鍾意第2間咯。
之後係隔籬又買咗串咖哩魚旦,2大粒夾住1粒小($10串),我食細粒的,冇魚味就一定架啦,個咖哩汁都幾好味~
之後我地一路行一路食糕點,其實今次主要入來都係想Hea吓同上小長城,因為來過幾次都冇去過,所以今次一定要上去望望啫。
先沿東灣路行至東灣,再經觀音灣泳灘方向行多15分鐘就到小長城入口,一路行一路經過由麻石柱橫直交錯建成的圍欄,貌似長城,故被稱為「小長城」喇。
去到小長城入口,再行約20分鐘就到觀景處,上面有個亭稍停休息下,因為實在太太曬了.....,見尚有點時間,都可以行落去睇埋叮噹石、金鷹石、花瓶石等等,之後就返轉頭行返觀音灣泳灘→東堤路再轉返入去行返去新興海傍,返到出去已經4點9了,真係要搵食喇。
因為已經好晏,所以只係新興海傍搵食,見到有間「Rainbow Café」,埋去望吓個Menu,見到有墨西哥卷又有咖啡飲,都係唔好再揀喇,就食呢間啦。
因為要趕返出去睇戲,最後我地食完趕搭18:20普通渡輪($24.6)返出中環,其實可以搭遲一班坐高速船嘅,不過要$35.3喎,咁緊係揀$24.6的啦。



















請先 登入 以發表留言。