其實呢日都冇遊半天咁多,我仲係下午放工後先出發,去到碼頭已經2點半喇,30分鐘船程,要到1515先落船,諗諗下...上之去長洲係幾時呢?2年前好似入過去,不過就冇四圍行過咯。

 
未食Lunch,一入到長洲緊係搵食啦,知道有間食糕點出名的,就快快行入細街睇吓搵唔搵到先,行咗冇幾耐就見到有間叫「新照記」賣糕點,更有TVB周刊介紹過喎,即去買件紅豆糕同綠豆糕試吓先,o依~ 紅豆認真豐富,質感實D唔甜好食呀!
不過再行多十多步又有第2間「新照記茶餐小食店」賣糕點,仲有好多選擇好多人排隊添,莫非呢間先係出名果間?好~ 再買紅豆糕同綠豆糕啦,呢間質感係鬆軟D但位偏甜,雖然呢間多人買D,但我都係鍾意第1間,因為冇咁甜同質地實D,但朋友鍾意第2間咯。
之後係隔籬又買咗串咖哩魚旦,2大粒夾住1粒小($10串),我食細粒的,冇魚味就一定架啦,個咖哩汁都幾好味~ 
 
之後我地一路行一路食糕點,其實今次主要入來都係想Hea吓同上小長城,因為來過幾次都冇去過,所以今次一定要上去望望啫。
先沿東灣路行至東灣,再經觀音灣泳灘方向行多15分鐘就到小長城入口,一路行一路經過由麻石柱橫直交錯建成的圍欄,貌似長城,故被稱為「小長城」喇。
去到小長城入口,再行約20分鐘就到觀景處,上面有個亭稍停休息下,因為實在太太曬了.....,見尚有點時間,都可以行落去睇埋叮噹石、金鷹石、花瓶石等等,之後就返轉頭行返觀音灣泳灘→東堤路再轉返入去行返去新興海傍,返到出去已經4點9了,真係要搵食喇。
 
因為已經好晏,所以只係新興海傍搵食,見到有間「Rainbow Café」,埋去望吓個Menu,見到有墨西哥卷又有咖啡飲,都係唔好再揀喇,就食呢間啦。
 
因為要趕返出去睇戲,最後我地食完趕搭18:20普通渡輪($24.6)返出中環,其實可以搭遲一班坐高速船嘅,不過要$35.3喎,咁緊係揀$24.6的啦。
 
長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊 長洲半天遊  
創作者介紹
創作者 hoie的部落格 的頭像
hoie

hoie的部落格

hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 67 )