-合照_2.jpg
咁啱得咁橋,剛好2年前的今天同湯小姐聚會,上次就係去Starbucks歎啡傾左2粒鐘。
今晚去左食韓燒,我地都係第一次去食韓國野咋,終於都唔係中菜喇。
同湯湯食飯當然唔止要準時,我係1840已經到銅鑼灣,係樓下等.....
到1855眼見不遠處有個紅髮人行緊來,湯湯呀~~妳太養眼喇!
示意佢我係到後一齊上去,咁啱2公婆同時間入Lift,湯湯都話我地4個係準時嘅人。
入到去,湯湯好快發板叫左肉肉,緊係由男士燒野啦,我地就慢慢傾,其實坐係佢隔離距離咁近,話唔緊張就假嘅,不過畢竟一齊食過咁多次飯見面,雖然今次距離最近,但係開心多於緊張喇,但對住愛人心跳就緊架喇。
其實時間都過得好快,說說笑笑已經到2130,今回我簽卡請湯湯,仲比佢話點解要我請,真的,妳出現已經好好架喇!
 
上次見佢係3月28日錄影<流行經典50年第2輯>,相隔3個多月,心感不見一日如隔三秋呢
今晚真係好開心~ 

-合照_1.jpg

-合照_4.jpg

-合照_5.jpg

我地叫左以下食物:
① 牛脷 Ox Tongue ($148)
② 雞肉 Boneless Chicken ($128)

③ 調味烤牛肋骨肉 Beef Short Ribs ($195)
④ 魚柳 Fish fillet ($148)
⑤ 燒鰻魚石鍋蓋飯 Steamed Rice with Vegetables and Roasted Eel in a Hot Stone Pot ($168)
⑥ 可樂 Cola ($20)

Total = $809

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Jin Luo Bao Korean Restaurant
地  址:銅鑼灣記利佐治街1號金百利廣場6樓
營業時間:11:30 - 23:30
電  話:2895 6398
arrow
arrow

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()