close
已經好耐冇來HABITU開餐喇,呢晚本來揀了另一間Cafe,但睇完Menu見冇野啱食及有限時90分鐘用餐,即時唔想幫襯。
跟手就即刻諗起呢間HABITU,打電話問過有冇限時用餐時間,職員話有90分鐘,但如果唔係繁忙的話,可以繼續用餐。
唔講咁多,即刻過去啦。
 
可能係平日關係,店內仍有3分1吉枱,我地都好快搵到目標叫野食。
其實以前來過用餐都幾滿意嘅,唯一可惜嘅係已經冇左愛爾蘭咖啡,比較失望,希望日後Menu可以加返落去啦。
 
記得係用餐中途,鄰座幾位女士開著電話大大聲睇片,真的好騷擾,所以請職員可否處理下略為減少聲量,職員都好醒目地不直接過去便處理了,讚嘅。
 

① Pure 65% Chocolate Cake ($38)
② Domaine de l'Ecu Muscadet ($62)
③ Barbera d'Alba Tre Vigne 2012 ($76)
④ Grilled Chicken Quesadillas 香烤墨西哥雞肉薄餅 ($98)
⑤ Blue and Gold Nachos 香辣肉醬焗雙色粟米片 ($88)
⑥ King Prawn Super Bowl with Cranberry Vinaigrette 大蝦牛油果藜麥沙律 ($98) 
Sub Total = $460
10% Service Charge Total = $506

161209-07.jpg

161209-08.jpg

 
Pure 65% Chocolate Cake:小小纯朱古力蛋糕 Rich & Decaden,面層光滑蛋糕層厚而不重,係嘴裡融化,中間好軟,味道好。 

161209-01_Pure 65% Chocolate Cake.jpg

 
 
(左) Barbera d'Alba Tre Vigne 2012聞落有紫羅蘭香氣,酒體圓潤順柔易入口,有櫻桃香味,酸度清爽,唔錯。
(右) Domaine de l’eau Muscadet:有蘋果同桃味,入口酸度清爽有帶果香,有少少花香氣,幾好。
161209-02_Wine.jpg
 

香烤墨西哥雞肉薄餅:薄餅香脆,包着烤雞同菠菜茴香調味配酸忌廉同牛油果醬好開胃,好味道,只是略嫌烤雞太大件,如果將之手絲平均分佈更好。
161209-03_香烤墨西哥雞肉薄餅.jpg
 
 
 
香辣肉醬焗雙色粟米片:份量都幾大,原味同藍粟米片交疊,我就覺得藍粟米片比較厚硬且脆,係好食過原味D嘅;係粟米片上有一層厚厚溶了的芝士在肉醬上,熱熱的係好味嘅,只係耐左令粟米片淋哂就難食D;另頂層有2款醬係牛油果醬和Cream Cheese,2款都好味,我較鍾意Cream Cheese,順滑D,整體係OK嘅。
161209-04_香辣肉醬焗雙色粟米片.jpg
 
 
大蝦牛油果藜麥沙律:睇落份量唔多,夠一位女士食用嘅;食過呢到嘅沙律一直都幾唔錯,呢個同樣讚,大大隻烤蝦好新鮮,肉質唔韌且香。羽衣甘藍同藜麥當然好夾,用紅莓果醬調製的果醋汁配牛油果都幾好食,總好過用芝麻醬咁膩。

161209-06_大蝦牛油果藜麥沙律.jpg

161209-05_大蝦牛油果藜麥沙律.jpg

 
 




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Caffe HABITU the table
地  址:尖沙咀彌敦道132號美麗華商場B1017號舖
營業時間:星期一至四: 11:30-22:00 星期五: 11:30-23:00 星期六: 11:00-23:00 星期日及公眾假期: 11:00-22:00
電  話:3572 0846
 
 
 
 
 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Caffe HABITU 生日 老友
    全站熱搜

    hoie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()